reklama

Cestou

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spletitosti ľudskej mysle,

v jednej kapke čistej vody.

Ovlažiť sipery chcem ja ňou,

no napiť sa vôbec nedokážem.

Stránil som sa normálnosti,

a utiekal sa k pôžitkárstvu.

Zabúdal som veci jasné,

a ubližova sebe ako vrah svojej obeti,

kráčal po najlahšých cestách,

za cieľom v tieni skrytom.

Dávno stratil som svoj smer,

a až teraz hľadím kam mám ísť.

Už nevydám sa cestou ľahkou však,

tá nevedie tam kde chcem byť.

Teraz spletitú a tŕnistú vyberám si,

a krokmi malými uberať z dĺžky chcem.

Otvoril som oči konečne,

svet plný farieb zazrel na okamih.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Budúcnosť teš sa!Prichádzam!

Zdenko Poliaček

Zdenko Poliaček

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bavíma písať a dúfam že vás bude baviť po mne aj čítať. Zoznam autorových rubrík:  O ľudoch pre ľudí .-DSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu