reklama

Pohoda

Prvý ranný lúč, mi viečka pohladil

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prvý ranný lúč, mi viečka pohladil

a ja vstávam ihneď s úsmevom.

Slnko sa síce snaží prepáliť sa cez kožu,

no ja som som sa na pohodovú vlnu naladil.

Otvoril som oči a zvýtal som sa s dňom,

letmo skontroloval prísediacich.

Vstávam a hľadím v diaľ,kam ma nohy dnes ponesú,

ani sa nenazdáma a už som v tom.

Prúd davu usmiatych ľudí zdraví ma pohľadom,

na čuchové bunky útočí pestrosť vôní.

Eufória v mozgu začína naberaľ na intenzite,

a to esšte len teraz nad ránom.

Zprava tóny jamaiského SKA sluch prekvapili,

v tom opodiaľ sa vduchom šíri ľudová pieseň.m

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vrava,krik a neustály smiech

ako by všetkých v raji vylodili.

A tak kráčam si týmto svetom štastným,

neriešiac nič čo trápiť mohlo myseľ snáď.

Hľadám známe tváre a nachádzam ich v okamihu,

a nesieme sa spolu týmto misetom krásnym.

Od ránnnaaa až do večera svet plný krás,

ľudí šatstných z každej sekundy.

Slzy štastia kropia moju tvár,

a ja túžim toho viac zas a zas.

Každý z nás sa tomu hneď poddá,

a užíva si tento svet v svete.

Ďakujem vám ľudia drahý,

Že zas raz bola v roku cistá POHODA.

Zdenko Poliaček

Zdenko Poliaček

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bavíma písať a dúfam že vás bude baviť po mne aj čítať. Zoznam autorových rubrík:  O ľudoch pre ľudí .-DSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu